קבלן עבודות חשמל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

יש שתי נקודות מרכזיות בעת שמתכננים בניה או שיפוצים. מדובר על פרקטיות לצד אסתטיקה. שני הגורמים הללו אמורים להנחות ולהוביל אותנו בעת תהליכי הבנייה ויש לתת את הדעת שלא תתרחש התנגשות בין השניים.

לא פעם אחד מהם עשוי לבוא על חשבון השני ואם ההחלטה המתקבלת תהיה שגויה, התוצאה שתישאר תחייב את הלקוח לחיות עם התוצאות או לחילופין לשאת בעלויות לצורך ביצוע שינויים הכרחיים.

הנושאים בהם עשויה להתעורר הבעיה ביתר שאת אלו הם המערכות הנסתרות מעניו של הלקוח. כמו במערכות אינסטלציה ועוד יותר במערכות החשמל.

כי הלקוח על פי רוב מתייחס בעיקר לנראות החיצונית. הוא לא רוצה שהחוטים יבצבצו החוצה ושהמתגים יהיו נגישים ונעימים לעין.

תכנון חשמל לקוי

מניסיון רב אנחנו יכולים לספר לכם על לקוחות שהשקיעו את כל כוחם, הונם ומרצם בשיפוץ של הבית. הם נעזרו באנשי מקצוע מכובדים ובעלי שם והקפידו שכל תהליכי הבניה ייעשו על ידי קבלני צמרת. אך כאשר הם ניסו להפעיל את מכונת הכביסה יחד עם מכונת הייבוש, קפץ הנתיך החשמלי וכל מערכת החשמל בבית הושבתה.

דוגמא נוספת – אנשים ששבו הביתה לאחר חופשה מדהימה, גילו שהחשמל בבית נפל, מערכת האזעקה שהופעלה, עבדה עד כלות כוחה של סוללת הגיבוי, ולא רק שהיא הפריעה לשכנים, היא גם הפקירה את הבית לכל פורץ. אם לא די בכל זה הרי שכאשר הם פתחו את דלת המקרר, הריח שבקע ממנו כבר הצליח למחות לחלוטין את הטעם הטוב שהיה להם מהטיול. הכול קרה בגלל תקלה פשוטה שארעה בדוד החשמל והיא זו שהפילה את כל החשמל בבית. הבית שהיה בלי חשמל משך מספר ימים נראה היה בהתאם.

תכנון לקוי של החשמל, זה מה שלמעשה הוביל לתקלה וגרמה עוגמת נפש רבה לצד נזק של אלפי שקלים.

מה קורה מאחורי הקלעים?

כדי למנוע תקלות חשמל כפי שמנינו לעיל, יש לבצע את עבודות החשמל בעזרת בעלי מקצוע אמינים ומומחים. כיום מקובל כי תוכנית החשמל נערכת כחלק מהמכלול של כל תוכנית הבנייה בלי שניתנת לה המקום הייחודי שלה מבחינה מקצועית. היא אמנם מוגשת כתוכנית נפרדת אך הביצוע ברוב רובם של המקרים היא על ידי האדריכל שמתעסק גם עם חלוקת החללים ותכולתם.

אנשים שנעזרים עם קבלן עבודות חשמל או יועץ חשמל לצורך תכנון החשמל לבית עשויים לחסוך מעצמם הרבה מאוד בעיות שעשויות להתגלות בהמשך בלי שיימצא להם פתרון.

כי זוהי בדיוק האומנות והמקצועיות של קבלן עבודות החשמל. הוא מתכנן את לוח החשמל בהתאם לצרכים של הבית, בהתחשב במכשירי החשמל השונים ובצריכה שלהם.

זה הדבר החשוב ביותר עליו יש לתת את הדעת לפני שחושבים על המתגים או אפילו על המיקום שלהם בחלל החדר.

מהם תפקידיו של יועץ חשמל?

  • בדיקת תוכניות והתאמה שלהם לתנאים המעודכנים של חברת חשמל.
  • חלוקה נכונה של העומסים הצפויים על מעגלי החשמל כדי לאפשר פעילות תקינה בכל מצב וזמן.
  • תכנון לוח החשמל תוך התחשבות בדרישות החוק.
  • קביעת גובה החיבור של החשמל.
  • התאמת צרכי החשמל למקרים מיוחדים, כמו שימוש בגנרטור, מערכת אזעקה או חיבור לבית חכם.
צריכים ייעוץ והכוונה ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מידע מקצועי
עקבו אחרינו