אספקת נוזל לגנרטור

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

העולם המודרני מציע אן ספור חידושים והמצאות. אך אין ספק כי אחת ההמצאות המשמעותיות ביותר היא המצאת הגנרטורים.

הגנרטור למעשה הופך את האנרגיה המכנית לאנרגיה חשמלית. קיימים הרבה סוגים של גנרטורים. כל אחד מהם מתבסס על אותו עיקרון של צריכת דלק המפעיל את המנוע והמנוע ממיר את האנרגיה המכנית המתקבלת לאנרגיה חשמלית.

בגדול קיים הבדל בולט אחד בין סוגי הגנרטורים השונים והוא סוג הדלק שמפעיל את הגנרטור וכמובן גם כמות החשמל שאלו מייצרים.

מה מניע את הגנרטור?

על מנת שיתקבל מתח וזרם חשמלי מהגנרטור, יש לספק לו את הדלק מתאים. בהרבה מהמקרים יהיה זה סולר אך בחלק מהמקרים האחרים זה יהיה בנזין.

הסולר הוא דלק שנחשב כדלק הכי מזהם שקיים. בגלל זה רכבי הסולר החדשים מצוידים גם במערכת אוראה שדואגת להזריק אוראה לדלק בכדי להקטין את הרמה של המזהמים שנפלטים מהמנוע.

למעשה הסיבה לכך שהסולר נמצא בשימוש רב כל כך היא המחירים הנמוכים של הסולר לצד צריכת הדלק הנמוכה לכל שעת עודה או לכל ק”מ, זאת ביחס לשימוש בבנזין.

בעבר הייתה פחות מודעות לכל הנושא של זיהום סביבתי ועל כן ההתייחסות הייתה בעיקר לחיסכון המתקבל בשימוש בסולר, הן מבחינת עלויות והן מבחינת צריכה נמוכה של הדלק.

פתרונות אלטרנטיביות נקיות

בגלל שברור היום עד כמה הסולר מזיק ומזהם את האוויר ועד כמה יש להגן על כדור הארץ, נעשה השימוש במנועי הסולר פחות פופולארי וגם יותר יקר פר יחידת מרחק או זמן.

שוק האנרגיה המסורתי השתנה מאוד וחברות רבות קמות וופלות דווקא בנישה הזו של ייצור אלטרנטיבות ירוקות יותר, נקיות יותר וכמובן גם זולות יותר על מנת שיהיה מה שיחליף את הסולר המזהם לצורך שימוש לגנרטורים או למערכות הסקה.

כך נולד נוזל לגנרטור ביו דיזל שמצליח לתפוס היום הרבה יותר מקום בשוק הגנרטורים והוא נחשב תחליף נוח, נקי, זול וגם ירוק.

ישנם גם פיתוחים נוספים כמו בטריות חשמליות שעתידים להחליף בסופו של דבר את השימוש בסולר.

שלושה יתרונות במוצר אחד

ביו דיזל הוא נוזל שמיוצר מחומרי מיחזור מתכלים והוא עומד בכל התקנים. הוא גם מוזיל במידה משמעותית את העלויות השוטפות והוא גם גורם לגנרטור לעבוד באופן שקט הרבה יותר ביחס לגנרטור המונע על בסיס סולר.

כל מי שהנושא של איכות הסביבה קרוב לליבו, בוודאי יבקש להתעניין ולשמוע מה באמת ניתן לעשות על מנת לחסוך בזיהום האוויר ולסייע בשמירה על כדור הארץ.

הפרמטרים המשפיעים על צריכת הדלק

לכל גנרטור רמת הצריכה שלו. זה תלוי בסוג הגנרטור, הגודל שלו, אפשרויות הניוד של הגנרטור, סוגי החיבורים וכמובן סוג הנוזל. היות ואספקת הדלק היא צורך מתמשך וקבוע עבור אנשים העושים שימוש בגנרטור, חשוב לבחור בספק מהיר ומקצועי גם לתנאי שטח לא קונבנציונליים.

צריכים ייעוץ והכוונה ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מידע מקצועי
עקבו אחרינו
מוצרים קשורים